Patchwork: October

Ny måned, nytt lappeteppe. Nå tar vi en titt på oktober gjennom mobiltelefonen min!

mosaic3e51c30e479877da57266be2fc295ef9d0b14f84

Måneden begynte med strålende vær og nydelige farger. Jeg viste frem en flik av leiligheten, og så var jeg på jubileumsgalla i lysegrønn kjole. Jeg fant dessuten en gammel sjokoladeklassiker på butikken, og ble skikkelig nostalgisk glad!

mosaica9a6ffb351ca193372c9f2893d2a8c79e028a503

Jeg var så heldig å få billett til konsert med Baroness, et sludge metal-band som jeg hadde lyst, men ikke råd til å se. (Takk igjen, storebror!) En søt bil sto parkert i nabolaget, og en fredag var jeg ikledd kjole og belte som begge er arvet etter Mor. Jeg viste frem den fine utsikten fra fjortende etasje i forbindelse med dette innlegget.

Wine_tasting_in_beautiful_surroundings_on_a_chilly_Thursday.__dontmindifIdo

Jeg ble invitert med på vinmesse i overdådige omgivelser. Tenkte å ta dere med etterhvert!

mosaic35915898df9067004ee5f47695e4b4ddfacbf1ae

Jeg iførte meg slips i anledning Suit Up Day, og så lot jeg meg begeistre av en perfekt avocao. (Jeg blir like glad hver gang, hoho!) Jonasflotte hadde bursdag, og vi feiret ved å innta en bedre restaurantmiddag på fredag og ved å arrangere fest på lørdag.

mosaicce78b916a5314efd088bc55e335ba58dc0291af1

Min trofaste Mario-lommebok, kjøpt i New York sommeren 2011, måtte byttes ut. Jeg fant Yoshi, som tok over stafettpinnen med et smil. Jeg drakk morgenkaffe i selskap med Hattifnattene og hadde rosa sløyfer på yttertøyet. En fredagskveld gikk jeg ut og drakk mørkt øl under bakken, nærmere bestemt på Schouskjelleren.

mosaic40f9e9aac2cd93cad3b6eec59557c4847757c82c

Det lokale biblioteket tok seg godt ut med et teppe av gule blader i forgrunnen. Jeg drakk kaffe sammen med ei god venninne (og med Skrik) på Edvards kaffebar. Den lave høstsola ga et ordinært stillas en ekstraordinær turkisfarge. Månedens siste dag var Halloween, og jeg presenterte Bob.

Så mange morsomme og innholdsrike oktoberdager!

Jeg heter Synnebollen på Instagram, forresten. Nå skal jeg fylle november med glade kvadrater!

– – – – –

In other words: This is what October looked like through my phone! It has been such a fun and varied month. My Instagram name is Synnebollen, and all my captions are in English. See ye there!

6 tanker på “Patchwork: October

  1. Den bilen, den var utrolig søt! Åh. Kjolen og beltet var også veldig fint, tror jeg faktisk har et ganske likt belte selv. (Det røde beltet jeg har, tilhører en veldig fin, rød kjole jeg har arvet fra mamma.)

    Liker

Thanks for your thoughts - I love hearing from you!

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..